Scouting Heesch Snuffelmarkt

Aanmelden als verkoper

De Hisse Snuffelmarkt heeft plek voor ±50 deelnemers! Je betaalt bij ons 15 euro voor een marktplaats van 4x3 meter. LET OP! dit is een kale marktplaats (een stuk grasveld). Er is een mogelijkheid tot het bijhuren van een tafel tegen een meerprijs van 5 euro, zolang de voorraad strekt.

Na aanmelding ontvang je van ons een ontvangstbevestiging en betaalverzoek, dit is geen geautomatiseerde mail, dit kan dus even duren voor je deze mail ontvangt. We streven ernaar om binnen 1 werkdag de betaalgegevens te versturen. We vragen hiervoor uw begrip. Na betaling ontvang je een betaalbevestiging en ben je definitief aangemeld voor de Hisse Snuffelmarkt! Meer informatie vind je in de Q&A. Lees deze goed door voordat je je aanmeldt zodat je weet met welke regels je te maken hebt. Middels een aanmelding ga je akkoord met alle informatie verstrekt in de Q&A.