Scouting Heesch Snuffelmarkt

Info + Q&A voor verkopers

Deelnemen aan de Hisse Snuffelmarkt? Ja, graag!!

Iedereen kan een marktplaats huren op de Hisse Snuffelmarkt om eigen spullen te verkopen, maar VOL = VOL. Wat je verkoopt is volledig aan jezelf!
Deelnemers nemen hun eigen spullen mee naar de markt en kunnen dit heel de dag verkopen. Alles is mogelijk, van vinyl/CD’s naar eigen gemaakte schilderijen tot antieke kopjes maar ook de spullen uit je net opgeruimde garage zijn welkom om verkocht te worden op onze markt. Aan het einde van de dag neem je als verkoper ook al je spullen weer mee terug naar huis.

De Hisse Snuffelmarkt heeft plek voor ±50 deelnemers. Je betaalt bij ons 15 euro voor een marktplaats van 4x3 meter. LET OP: dit is een kale marktplaats (een stuk grasveld). Er is een mogelijkheid tot het bij huren van een tafel tegen een meerprijs van 5 euro, zolang de voorraad strekt.

Wil je je aanmelden voor de Hisse snuffelmarkt? Leuk! doe dit via dit formulier.
Na aanmelding ontvang je van ons een ontvangstbevestiging. Hierna zal onze organisatie een betaalverzoek sturen, na betaling ontvang je een betaalbevestiging en ben je definitief aangemeld voor de Hisse snuffelmarkt! Meer informatie vind je in de Q&A, lees deze goed door voordat je jezelf aanmeldt zodat je weet met welke regels je te maken hebt. Middels een aanmelding gaat u akkoord met alle informatie verstrekt in deze Q&A.

Q&A

Q: Hoe kan ik mij als verkoper aanmelden voor de Hisse Snuffelmarkt?
A: Aanmelden voor de Hisse Snuffelmarkt kan via dit formulier. Aanmelden kan t/m 24 maart.

Q: Wat kost een marktplaats huren?
A: Een marktplaats kost 15 euro, voor 5 euro extra kun je hier een tafel bij huren.

Q: Hoe ziet een marktplaats eruit?
A: Een marktplaats is een met lint afgezet stuk grasveld van 4x3m. De marktplaatsen zijn niet overdekt en worden verhuurd zonder tafel. (Een tafel kan eventueel bij gehuurd worden)

Q: Kan ik meerdere plaatsen huren?
A: Ja, het is mogelijk meerdere plekken te huren. Doorloop dan het aanmeld proces meerdere keren en vermeld bij alle aanmeldingen in de opmerkingen dat het gaat om meerdere plekken. De organisatie wijst dan het aantal gehuurde plekken toe naast elkaar.

Q: Mag ik mijn eigen tafels/tent meenemen?
A: Ja, dat mag zeker, zolang alle materialen binnen het vak passen!

Q: Is er de mogelijkheid om stroom te hebben op mijn marktplaats?
A: Nee, er is geen mogelijkheid tot het aansluiten van stroom op de marktplaatsen.

Q: Hoelaat kan ik terecht om mijn spullen uit te stellen?
A: Vanaf 8:30 zijn de deuren geopend om de verkoopplaatsen in te richten.

Q: Mag ik mijn spullen achterlaten na de markt?
A: Nee! Het is absoluut niet de bedoeling dat er spullen blijven liggen, alles wat
niet verkocht is dient mee terug genomen te worden door de verkoper.

Q: Welke spullen mag ik verkopen?
A: In principe mag alles verkocht worden op onze markt! Met uitzondering van haatdragende of illegale artikelen natuurlijk.

Q: Wanneer krijg ik een bevestiging van mijn aanmelding?
A: Zodra de betaling voldaan is krijgt u binnen enkele dagen van de organisatie
een definitieve aanmeldbevestiging

Q: Waar kan ik als verkoper parkeren?
A: Ook als verkoper is het niet mogelijk om bij het terrein te parkeren. Wij
verzoeken u te parkeren op ‘de Misse’.

Q: Waar kan ik Laden & Lossen?
A: Uw spullen kunt u voor het terrein in-/uitladen en naar uw marktplaats brengen. De precieze laad- en losplaats wordt aangewezen door de organisatie op de dag zelf, het is niet toegestaan om met auto/aanhangers het terrein te betreden. Na het laden en lossen verzoeken we je te parkeren op de daarvoor aangewezen plek, zie parkeren.

Q: Is er een toilet aanwezig?
A: De toiletten in het gebouw zullen beschikbaar zijn voor bezoekers en verkopers!

Q: Kan ik als verkoper eerder dan 15:00 inladen om te vertrekken?
A: Dit is niet mogelijk, vanaf 15:00 zullen de hekken weer openen om in te laden.

Q: Ik ben verhinderd, kan ik mijn aanmeldkosten terugvragen?
A: Helaas is het niet mogelijk uw aanmeldkosten terug te vragen, dit heeft te maken metadministratieve beperkingen waar we mee te maken hebben als organisatie. Wij vragen hiervoor om uw begrip.

Q: Mijn vraag staat er niet tussen?
A: Staat uw vraag er niet tussen, stel hem dan gerust aan de organisatie via: snuffelmarkt@scoutingheesch.nl